Årsredovisning 2017

Vår årsredovisning för 2017 är nu publicerad. I den kan du ta del av vårt årsbokslut och även läsa om året som gått, om vår verksamhet, vår organisation samt hur arbetet ser ut framöver. Du kan läsa dokumentet i sin helhet härlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. Önskar du ladda ner och skriva ut så gör du det här.PDF

Inför midsommar kan avvikelser i sophämtningen ske, till exempel tidigarelagd tömning. Du kan se din aktuella tömningsdag via vår hämtningskalender på hemsidan! Låt ditt kärl stå framme tills det blivit tömt.
Vi har just nu problem med vår telefonväxel på grund av ett systemfel hos vår operatör. Du når oss via e-post: kontakt@samiljo.se. För akuta ärenden ring Vaggeryds kommun 0393 - 67 80 00.
Vi har just nu stora problem med förseningar när det gäller sophämtningen. Inkörning sker löpande och kommer även ske under kvällar och helger. Se vilka områden det gäller under "Aktuella driftstörningar" på startsidan.
Besök inte våra återvinningscentraler om det inte är absolut nödvändigt. Följ Folkhälsomyndighetens allmänna lokala råd. Vänta med att slänga ditt grovafall om det inte är absolut nödvändigt.